6,5 miliona zł od Biedronki i jej klientów
na wsparcie 32. Finału WOŚP
6,5 miliona złotych – to kwota, którą zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki na 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz kolejny została sponsorem głównym. Co oznacza, że do tej pory Biedronka i jej klienci na cele Finałów WOŚP przekazała 21 milionów złotych. Kwota, w skład której weszły donacje od klientów oraz przychód ze sprzedaży Biedronkowych czapek z czerwonym serduszkiem, wesprze w tym roku płuca po pandemii. Co ważne, tę kwotę klienci mogą jeszcze zwiększyć, bo w dalszym ciągu w sprzedaży jest właśnie czapka, która pomaga. Klienci dalej mogą wspierać tegoroczną zbiórkę WOŚP, licytując w trwających do 09.02 aukcjach Biedronki.
Dziękujemy wszystkim klientom za to, że tak hojnie wsparli 32. Finał WOŚP w trakcie codziennych zakupów w naszych sklepach. Cieszymy się, że wspólnie zagraliśmy tak głośno, a nasi klienci udowodnili, że tkwi w nich nieograniczony potencjał dobra. I nie byłoby tego sukcesu bez ponad 80 tysięcy naszych pracowników, którzy stworzyli największy sztab tegorocznej Orkiestry. Jesteśmy dumni, że mogliśmy po raz kolejny uczestniczyć w tym narodowym święcie pomagania jako Sponsor Główny, przekazując do tej pory do puszki WOŚP ponad 21 milionów złotych.
Agnieszka Koc, Dyrektorka Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju w sieci Biedronka
- 2 bilety Gold na mecz Polska – Estonia, który rozegra się na PGE Narodowym w Warszawie. Zwycięzca licytacji będzie miał możliwość przeżycia na żywo meczu w loży VIP Gold, która nie tylko gwarantuje najlepsze miejsca na stadionie, ale także umożliwia korzystanie z cateringu oraz nielimitowanego Open Baru. Dodatkowo zwycięzca licytacji odbierze piłkę i koszulkę reprezentacji Polski, obie ozdobione autografami wszystkich zawodników (link do aukcji)
- Udział w nagraniu wideo reklamowego o tematyce kulinarnej na Tik Toku, nawiązującego do jednej z międzynarodowych i limitowanych akcji kulinarnych. Wideo z udziałem zwycięzcy zostanie opublikowane na uwielbianym przez setki tysięcy użytkowników oficjalnym profilu Biedronki na Tik Toku (link do aukcji)
- Profesjonalna sesja zdjęciowa dla rodziców i ich małej pociechy z marką Dada. Zwycięzca tej aukcji zyska możliwość stworzenia i uwiecznienia na ponadczasowych fotografiach wspólnych chwil pełnych radości oraz miłości dla swojej rodziny. Co więcej, zdjęcia z tej wyjątkowej sesji trafią na oficjalny profil instagramowy marki Dada (link do aukcji)
- Wyjątkowy zestaw wszystkich 9 książek wydanych dotychczas w ramach konkursu literackiego „Piórko”. Osoba, która je wylicytuje, będzie miała możliwość nie tylko zdobycia całej kolekcji książeczek dziecięcych, ale też przedpremierowego zrecenzowania nowej pozycji, która zostanie wydana w nadchodzącym roku w ramach 10. jubileuszowej edycji konkursu (link do aukcji).