Biedronka rozpoczyna pierwsze takty 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
.
Już od najbliższego weekendu, tj. od soboty 10 grudnia, klienci Biedronki będą mogli poczuć wspaniałą atmosferę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i wesprzeć cel najbliższej akcji – walkę z sepsą. Od soboty Biedronka, po raz kolejny jako sponsor główny Finału WOŚP, rozpoczyna zbiórkę funduszy w ponad 3300 placówkach na terenie całego kraju. W tym roku największa w Polsce sieć handlowa przygotowała innowacyjne rozwiązania ułatwiające wspieranie działań Orkiestry i szykuje kolejne niespodzianki na 31. Finał.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy – to instytucja, którą kojarzy każdy Polak i nie tylko. Od pierwszego dnia naszej współpracy z WOŚP mówiliśmy, że chcemy tę akcję dalej rozwijać, dlatego od tego roku umożliwiamy nowoczesne metody wspierania celów WOŚP i zachęcamy do korzystania z nich naszych klientów. Wierzymy, że w ten sposób będziemy mogli wspólnie z klientami dodać jeszcze większą sumę do skarbca dobrych uczynków, z których słynie Orkiestra.
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR sieci Biedronka
Kolejny raz znajdziecie Państwo na półkach sklepowych Biedronki nasze piękne gadżety specjalnie dla Biedronki zaprojektowane. Podczas Finału chcemy wygrać z sepsą, ale także pragniemy wszystkim Państwu przekazać bardzo ważną wiadomość – „żyj zdrowo w zdrowym świecie”. Niech ten Finał będzie kolorowy i niech przypomina nam wszystkim o dbaniu o miejsca, w których żyjemy, mieszkamy i gdzie tworzymy tak piękne akcje jak nasz coroczny Finał. Wszystkim Państwu bardzo dziękujemy za wspieranie naszych działań.
Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji WOŚP