Biedronka zaczyna odliczanie do 31. Finału
Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Biedronka nie byłaby sobą, gdyby nie oferowała klientom superofert przy każdej okazji. Tak jest i tym razem, w związku z 31. Finałem WOŚP, którego sieć jest głównym sponsorem. Od 26.01 przy zakupie dwóch produktów z logo WOŚP, drugi produkt w niższej cenie, klienci nabędą 60 proc. taniej. Produkty można mieszać dowolnie. Promocją są objęte zarówno czapki z najnowszej kolekcji Biedronki z emblematem sieci i czerwonym serduszkiem, jak i pozostałe produkty z charakterystyczną grafiką orkiestrową: koszulki, skarpetki, termosy i zabawki. Oferta obowiązuje do najbliższej finałowej niedzieli handlowej 29.01 włącznie.
W ubiegłym roku biedronkowe czapki okazały się prawdziwym hitem i w ciągu 3 tygodni nabyło je niemal pół miliona Polaków. Polacy w sposób naturalny przyjęli, że są one widocznym symbolem i identyfikacją wizualną wszystkich, którzy mają serce do pomagania. Mamy nadzieję, że tegoroczna kolekcja biedronkowych czapek znów będzie widoczna na ulicach Polski i że w ten sposób będziemy mogli wspólnie z klientami dodać jeszcze większą sumę do skarbca dobrych uczynków, z których słynie Orkiestra.
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka
Kolejny raz znajdziecie Państwo na półkach sklepowych Biedronki nasze piękne gadżety zaprojektowane specjalnie dla Biedronki. Podczas Finału chcemy wygrać z sepsą, ale także pragniemy wszystkim Państwu przekazać bardzo ważną wiadomość – „żyj zdrowo w zdrowym świecie”. Niech ten Finał będzie kolorowy i niech przypomina nam wszystkim o dbaniu o miejsca, w których żyjemy, mieszkamy i gdzie tworzymy tak piękne akcje jak nasz coroczny Finał. Wszystkim Państwu bardzo dziękujemy za wspieranie naszych działań.
Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji WOŚP