biedronka-wosp

Kultowa czapka, która pomaga, wraca do Biedronki. Tym razem, z okazji 33. Finału WOŚP, w towarzystwie rękawiczek i kubka termicznego. Od stycznia we wszystkich sklepach sieci w całej Polsce dostępna jest najnowsza kolekcja specjalnych zimowych produktów Biedronki z czerwonym serduszkiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Całkowity przychód ze sprzedaży tych trzech produktów, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie celu 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego Biedronka jest sponsorem głównym.

Pomaganie wychodzi na zdrowie. Wiedzą dobrze o tym klienci Biedronki, którzy już wspierają cel 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w trakcie codziennych zakupów. Klienci mają możliwość przekazywania donacji zarówno na kasach samoobsługowych, jak i tradycyjnych, dowolną kwotą będącą wielokrotnością złotówki – w gotówce, jak i korzystając z karty płatniczej. Dodatkowo, mogą wrzucać banknoty i monety do specjalnie zaprojektowanych dla Biedronki finałowych puszek WOŚP, które jeszcze przed Nowym Rokiem pojawiły się przy kasach. A od stycznia w ofercie sieci pojawiły się trzy specjalne produkty dostępne wyłącznie w Biedronce – rękawiczki (9,99 zł), kubek termiczny (29,99 zł) i kultowa czapka w rozmiarach dla dzieci i dorosłych (14,99 zł) – z których całkowity przychód, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie celu 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
 

Już po raz czwarty w naszych sklepach klienci będą mogli nabyć kultową Biedronkową czapkę, która stała się symbolem dla wszystkich ludzi wielkiego serca. W tej edycji naszą ofertę wzbogaciliśmy też nowymi produktami – rękawiczkami i kubkiem termicznym. Cały przychód ze sprzedaży tych trzech wyjątkowych produktów z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie celu 33. Finału WOŚP, czyli onkologię i hematologię dziecięcą.

Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju, szefowa Sztabu WOŚP w sieci Biedronka

 

To najlepsza nowina dla kolekcjonerów kolorowych finałowych czapek z Biedronki. Kolejna finałowa propozycja bije poprzednie na głowę. Po prostu piękne i ciepłe, a wszystko to, co przygotowaliśmy w naszych projektach, oddaje niesamowitego ducha naszych kolorów. Gramy razem po raz czwarty i bardzo się cieszymy, że możemy, dzięki klientom Biedronki, realizować projekt Finału. Uda się!

Jurek Owsiak, prezes Zarządu Fundacji WOŚP

Poza czapką, rękawiczkami i kubkiem termicznym, od stycznia wyłącznie w sklepach Biedronka dostępne są również skarpety zimowe WOŚP, w cenie 19,99 zł, kocobluza z charakterystyczną grafiką w cenie 49,99 zł, koc flanelowy o wymiarach 130×160 cm w cenie 29,99 zł, nauszniki (24,99 zł), czy powerbank (49,99 zł). Wcześniej do sprzedaży trafiły również licencjonowane produkty sygnowane czerwonym serduszkiem oraz logotypem 33. Finału WOŚP, m.in. t-shirt damski lub męski WOŚP w cenie 49,99 zł, kolorowe skarpety w cenie 24,99 zł za parę, smycz za 9,99 zł, breloczek za 14,99 zł, magnesy w cenie 14,99 zł, kubek ceramiczny (34,99 zł), czy apteczka samochodowa za 34,99 zł. Dla wszystkich zorganizowanych czekają również planery w cenie 29,99 zł i kalendarze – ścienny w cenie 14,99 zł lub książkowy A5 za 29,99 zł.
 
Sieć Biedronka kontynuuje współpracę z Fundacją, dzięki której w trakcie ubiegłych trzech Finałów i zaangażowaniu klientów przekazała już ponad 21 milionów złotych na działania WOŚP. W samym ubiegłym roku, w ramach 32. Finału WOŚP, sieć Biedronka przekazała 6,5 miliona złotych, które zostały przeznaczone na zakup sprzętu na oddziały pulmonologiczne.
 
33. Finał WOŚP odbędzie się 26 stycznia 2025 roku, a zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na onkologię i hematologię dziecięcą. Do tego czasu klienci mogą wspierać akcję podczas codziennych zakupów – każda kwota ma znaczenie!